Mindig van mit tenni

Mindig van mit tenni

A tavaszi napsugár és az emberek

avagy ma nem találtam Lottit az udvarban

2017. március 21. - Bellington

Kicsit régen írtam és több mindent szeretnék leírni, mint amit le tudok, ezért lehet, hogy ez a poszt kicsit összefüggéstelen lesz. Elnézését kérem annak, aki olvassa.

A sok hete tartó feszültség, mérgelődés és rossz kapcsolat után végre elértem a holtpontot. Lenyugodtam.

Böjt van. Igaz nem hamvazószerdán kezdtem, hanem akkor, amikor sikerült.

-Elkezdtem nagyon kevés édességet enni és elhagyni a cukrot az ételekből, italokból. Ezáltal elkezdtem érezni az igazi ízüket.
-6 óra után nem eszek. Már negyedik napja, ami nagy szó.
-2 napja nem mérgeskedek a gyerekekkel.

Szóval első férj-nélküli, háromgyerekes hetemet töltöm itthon. Zsoca Angliába utazott munkaügyben. Az első egyedüli este roppantul jól ment, sokkal több időt töltöttem a nagyobbakkal, mint mikor Zsoca itthon van. Eldöntöttem, hogy innentől sokat fogok nekik mesélni és a mese fog előnyt élvezni a házimunkával szemben.

Az első este a tervezettnél sokkal gördülékenyebben ment. Mondjuk ez így hülyeség, mert a terv az az volt, hogy mindenki élje túl az esti "rituálét", és a felnőttkorra kiható lelki sérüléseket se szerezzenek a gyerekek, ezt a tervet pedig azért nem volt olyan borzasztóan nehéz túlszárnyalni, viszont se rumli, sem felhalmozódott házimunka sem maradt estére.
Ez így túl szép volt ahhoz, hogy igaz legyen az, hogy én mennyire jól el tudom látni magunkat tök egyedül, és hát a következő este már sírva röhögtem azon, hogy a Lotti fél órája rekedten üvöltve sír azon, hogy a csigával és a kutyával egyszerre akar aludni annak ellenére, hogy a kutya a Mikié. Miki jó arc volt, mert megengedte, hogy Lotti aludjon a kutyával cserébe a csigáért, de Lottinak mindkettő kellett. A végén nagy nehezen megnyugodott és mindkét kezemet szorongatva hajlandó volt az ágyba feküdni.

Azt hiszem, a napos, meleg, madárcsicsergős idő miatt volt tökéletes a mai napom. Imádom a pörgést és abból most nincsen hiány. Szeretem reggel oviba vinni Mikit, szeretem elhozni, szeretek ismerősökkel találkozni vásárlások alkalmával és szeretek új, vidám emberekkel megismerkedni (kivéve amikor emberundorom van, de most a szép idő miatt épp nem volt).
Az is hozzájárult a jókedvhez, hogy előző este nálam aludtak a húgaim, akikkel nagyon jól elfilozofáltunk a katolikus egyház papjainak nemi identitásáról, lelki világáról és összefüggésbe hoztuk a cölibátussal. Kitaláltuk, hogy milyenné alakítanánk át az egyházat, hogy lenne igazán működőképes, mivel jelenlegi állapotában idejétmúlt és csak elveszi az emberektől a kedvet az aktív vallásos élethez. Imádok beszélgetni a húgaimmal. Olyankor nagyon boldog vagyok és ömlik a szívemből a szeretet és az optimizmus.

A mai napon boldog, vidám emberekkel találkoztam és beszélgettem. Egyáltalán nem zavart, hogy a Müllerben a Lotti megbontott egy Milka csokinyugszit és elkezdte enni. A pénztárnál már az egész lány csokis volt. A parkolóban megállt mellettem kocsival egy volt kollégám, akit imádtam és el sem tudom mondani, hogy mennyire boldog voltam, hogy beszélhettem vele. Szeretném is felvenni vele későbbiekben a kapcsolatot. Boldogan vezettem haza, csomagtartómban bokor- és facsemeték voltak, amiket boldog és vidám emberek faiskolájából vettem. A faiskolás nő közölte velem, hogy nyugodtan rakjak lótrgyát a növények alát, ha már vannak lovaim. Hogy honnan tudta, hogy vannak? A lovas pénztárcámról. :) Mindenki kedves volt ott. Mindenki kereste a kapcsolatot, a kedves szavakat. Ezt teszi az emberekkel a tavaszi napsugár.

Elültettem a fákat és a cserjéket. Egy páfrányfa, egy meggyfa,  két feketeribizli, két piros ribizli, egy egres. Meg egy valami, amit régebben kaptam és nem tudom mi a neve. Lyukat ástam, Matyiztam, lyukat ástam, Lottiztam, lyukat ástam, Matyiztam.  Trágyát raktam a lyukakba, Matyiztam. Beraktam a növényeket a lyukakba, betemettem őket. Lottiztam, Matyiztam. Locsoltam, elszabadult a cső és lelocsolta a Matyit, aki üvöltött tőle, így Matyiztam. Ezután locsoltam, megemeltem a növényeket, letapostam őket, majd Matyiztam. Újra betemettem a maradék földdel őket, Matyiztam. Letapostam a földet, majd a maradék növényekkel megcsináltam ugyanezeket. A végen minden frissen ültetett növényt megöntöztem a kertben, kivéve amiket nem.

6465561012453065799_account_id_1.jpg

Dolgom végeztével bementem elaltatni a Matyit. Hívogattam Lottit. hogy jöjjön be ebédezni. Már kb 4 órája ebédezni akartam, bár nem volt ebéd és éhesek se voltunk. Végül nem is lett belőle semmi.
Matyi nem aludt el bent, így kimentem megnézni, mi van Lottival, mert már hosszabb időt kint töltött egyedül. Kimentem, szólítgattam, nem válaszolt. Leszaladtam a két ásónyom mélységű 'tóhoz", ilyenkor mindig (MINDIG) borzalmas képek vannak a szemem előtt, amiket le sem írok, ez sajnos az anyasággal (az én anyaságommal) jár. Lotti nem volt a "tónál".
Visszasétálok, szólítgatom, semmi.
Aztán megláttam, amit meg kellett.
A függőágynak az alakját. :)
Benne aludt a kicsi Lotti. :)

img_20170321_143647.jpg

Ovi után gyermekjógára mentünk Adriékhoz. Miki nagyon élvezte. Máskor is megyünk.

Sok-sok ilyen napot szeretnék még átélni. :)

süti beállítások módosítása