Mindig van mit tenni

Mindig van mit tenni

Siklós Thermal Spa

2017. március 06. - Bellington

Már nagyon elegünk volt a náthából, így meglátogattuk a siklósi termálfürdőt. Matyi gyakorlatilag néhány nap kivételével EGÉSZ ÉLETÉBEN NÁTHÁS VOLT, így megpróbálkoztam ezen változtatni valami nem gyógyszeres kúrával. Sajnos kiderült, hogy sószobába nem mehet 6 hónapos kora alatt, a C-vitamin cseppek nem hozták meg a várt eredményt, így a termál fürdőtől vártam a megoldást.

Ha csak én és a 3 gyerek megy (Zsoca airsoftozott), akkor lehet, hogy kevesebb gyerekkel tértem volna haza, de szüleimet és Ancsa barátnőméket rávettem, hogy jöjjenek ők is. Így senki nem fullt vízbe, nem veszett el és el se raboltak senkit az emberkereskedők.
Matyi fiam miatt nem voltam túl mobilis, fiatal kora és óriási mérete miatt nehezebb vele mozogni, így nem mondhatnám, hogy nagyon sokat foglalkoztam a két nagyobbal. Lotti persze azért elég gyakran megcsapolta a tejkészletemet.


img_20170305_122406.jpg

Végre rendesen kipróbálhattam a telefonom vízállóságát és még a hőtűrő képességét is teszteltem a 80 fokos szaunában 2 x negyed órán keresztül, bár itt kockáztattam, mert nem rémlett, hogy olvastam volna erről az infóról bármit is. De kibírta, bár a fém keret rendesen átforrósodott. :D

Matyi nagyon élvezte az ottlétet, a melegvízben többször elaludt és egyszer úsztattam a hátán, akkor beszélgettem vele és nagyon sokat mosolygott. Imádta. Mindhárom kisgyerkőcöm egy kis vízicsibe. <3 :)

Matyi épp alszik és izzad.

img_20170305_124344.jpg

 Lotti nagyon élvezte a csúszdát, szerintem legszívesebben egész idő alatt csúszdázott volna. :)

A randa pocakomért elnézést kérek, már dolgozok az ügyön.

Amúgy a sok szoptatásnak (vagyis mell ki-és bevételnek) köszönhetően rendben szétszakadozott a bikini felsőm varrása, így maga a bikini felsőm is, ráadásul a drágábbik, úgyhogy ennek nem nagyon örültem. Meg a folyamatos mellméret-és állag változás miatt is egyszer ilyen rajtam a bikini, egyszer olyan, szóval elég gáz. De ez van, ezzel együtt kell élni, ami nem olyan nehéz, hogyha az ember igazán boldog. :)

Végül sajnos nem gyógyultunk ki a náthából, de azért javult a helyzet és persze nagyon jól éreztük magunkat. :)

 

süti beállítások módosítása